Nu är sköna påsken slut



Nu är det bara att gå lägga sig i tid och säga adjö till påsken. Även om det inte har varit ett händelserikt lov har vi i alla fall fått ta det riktigt lugnt och bli riktigt förkylda. Jag har nästan ingen röst kvar och R är förkyld plus att han har ont i ryggen. Tjejerna har piggnat till men vi får se hur många dagar de håller i sig.

Men det ska bli skönt att återgå till vardagen och jag hoppas att alla barn är snälla imorgon så jag slipper använda min vackra Bengt Magnusson röst i onödan.

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

förvänta dig inget ;)

2009-04-20 @ 14:16:04
Postat av: Jessica

Hej Lollo,



Va roligt att du börjat blogga! Jaså du har varit på kullen? Det sa leo ingenting om. Ha det bra!

2009-04-22 @ 07:06:01
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Nina

Å, va kul vännen att du skaffat blogg.

Kommer verkligen följa era dagar...



Stort tack för tipset gick direkt in och klicka hem en... =)



Kram på er

2009-04-22 @ 10:04:23
URL: http://ninakortogott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0