24 h

Helgen kommer att vara/ är en riktig tjejhelg då R jobbar 24 timmar. Idag har vi myst på inne och lekt medan regnet droppade en stund. Skönt att hinna vara inne och leka men tjejerna ville hellre vara ute. Medan A sov blev det lördagsgodis och Mamma Mu och Kråkan. Han är otroligt skön denna fågel.
   
                                             


Eftersom utelek är roligare än att leka inne bar det av till en lekpark för en lång stunds lek innan vi åkte iväg och handlade för middagen och vår lilla picknick som vi antingen ska äta på havsbadet eller i lekparken. C kunde inte riktigt bestämma sig det berodde på vädret.

Men efter 18.00 på söndag kommer käre far cyklande och då är det många som skriker och stampar med fötterna. C skriker och springer medan A blir helt hysterisk och säger alla de ord hon kan typ; pappa, mamma, ej!  och stampar med båda fötterna likt en River Dance dansare. Det är härligt att se den kärleken.

Men nu hoppas vi att solen stannar och att värmen inte sviker oss i augusti.

Nu ska jag släcka ner och fundera vad jag ska göra med pajerna jag bakat en lördag kväll. Är det normalt att göra det ens undrar jag. Jag tror faktiskt inte det, men vi är en hungrig familj.

Sov gott och ha en skön söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0