en kort uppdatering



Det häder inte så mycket på bloggen. Men eftersom vädret är super så tillbringas större delen av dagens vakna timmar ute.

A har varit lite små krasslig (snor och lite feber) och gnällig så under nätterna har man kännt sig som ett jojo. Men nu har vi hållt oss lugna och inne två dagar. C börjar längta till dagis och det gör faktiskt vi också. Det är skönt men ändå tråkigt att behöva komma tillbaka till verkligeheten.

Gjorde förresten något riktigt klantigt i går kväll. 2 små rara sov men då hörde jag hur C skrek, jag sprang ner och tänkte att det går fortare om jag jenar/ tar en snabbare väg. Pang!!! Pannan rakt in i sidan på sidan av trappens vagnstycke eller vad det nu kallas. Gjorde lite ont och det blev en liten bula. Klockan två var det bara upp och spy, 4 gånger! Jag lovar och svär att ta det lugnare.

Imorgon väntar kalas för C och sedan en god middag. Hoppas att vi får träffa våra mobila vänner snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0