I like it a lot!

BYSKE, åh så skönt vi har haft och tur med vädret. Varmt och skönt på dagarna men det blev tyvärr regn sista kvällen. Det bara öste ner. Vi hyrde stuga och badade och myste på med några bekanta. Riktigt trevligt, det skulle bara ha varat ett par nätter till. Men någon gång måste det roliga ta slut för att man ska kunna fortsättta på något annat skoj!

När vi kom hem var det några långa minuter stirr i väggen innan jag ens kunde tänka. Sen blev det tvätt, städ och en snabb plantera lite blommor med brudarna.

Imorgon  väntar stan med moster för mig och C, ska kolla skor och försöka fynda något mer. Det är så kul nu när man kan se sina kläder. R är taco sugen men jag är grymt sugen på Thai Garden K4 eller A3, de funkar alltid! =)

       

En dag på stranden....
Storasyster var helt omöjlig att fånga på bild denna resa.

Men jag lyckades en gång...

       

Over and out....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0