lista...

övar att skriva med mitt finger som har en blandad känsla av smärta och bortdomning i sig. Tänk vad grillbestick kan ställa till det...

TODAY

Outside my window… två hurtbullar som passerar. (borde haka på!)
I am thinking…på mina äckliga fötter och gardinen som ska sys klart...måsten...aaaaaaaaaahh
I am thankful for… de fina saker som fyller mitt hem och vardag, alltså min familj!
From the kitchen… där ligger en massa som ska säljas på lördag!
I am wearing… jeanskjol och vit tunika och mitt nya fina snö halsband.
I am creating… ordning och reda?
I am going…  ja ja jag ska sy klart gardinerna.
I´m reading… för lite, ska bunkra upp med böcker snart
I am hoping… att sommaren stannar.
I am hearing… Coldplay.. och annat från min ipod.
Around the house… gräs och leksaker och mer gräs som vill ha nya kompisar typ buskar och sånt
One of my favorites things… ta det piano och mysa
A few plans for the rest of the weak… grilla oxfilén och få gardinerna sydda, mysa, fynda nåt på stan, klippa gräset till mamma och pappa, göra en matlista och må gott i sommarens sken!
A picture to share…





Fina rosbuketter i blandade vackra sommarfärger finns att fynda på ICA kvantum för ca 20:-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0