största möjliga tystnad

R och C är med kusiner och barn på stugan och ska sova över. Jag och A har varit hemma själv hela eftermiddagen och myst på. Det blev en sväng in till stan för att köpa välling och lite annat smått och gott. Nu sover den lilla och huset nästan ekar.

A har varit riktigt lös i magen, hoppas att det vänder och att det inte är mjölken som hon vägrar dricka men dock testar. Det är inte första gången jag säger det och säkert inte sista men jag tror det kan va tänderna....=)

Imorgon blir det till att cykla och handla då R tog bilen. Men det ska bara bli skönt, speciellt när solen återvänt! Det kommer att bli god mat hela veckan; carbonara, het kyckling, ceasarsallad, grillade jätteräkor. Mums....

Ska försöka unna mig levande blommor under sommare, det doftar gott vill jag lova...

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0