SYTYCD

SO YOU THINK YOU CAN DANCE R?


 


Japp, detta var det sista vi såg igår kväll. Nu på förmiddagen strax efter lunch fick R för sig att han på framsidan mitt på infarten skulle lära C vad han hade sett igår. Ord som kan beskriva denna dans finns inte, men hade jag kunnat lägga till några efekter hade jag valt regnbågar som kom ut ur R:s bakdel. Han såg ut som en äkta Liberace- b-g. Inget ont om dessa, men det var inte riktigt Rs stil. Eller var det? Ooops detta var kanske hans sätt att komma ut ur garderoben.....
Men det blev en hel del piruetter och annat skoj, men jag tror att vi börjar hålla oss på baksidan i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Maude

Ha, ha. Vill se, vill se. Säg till nästa gång om ni är på baksidan så kommer vi med bilen och kikaren...

2009-07-22 @ 13:33:59
Postat av: Louise

Kan tänka mig att det blir en del heta moves under helgen, vi får se om han visar upp dem på baksidan eller på PDOL området.

2009-07-22 @ 19:39:36
URL: http://louisesundstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0