sista lektionen...

Idag var sista lektionen eftersom nästa vecka är examensvecka och den är fylld med skoj och städ. Det kändes! Det kändes vemodigt, ensamt och varmt. När alla hade gått efter ett litet kram kalas så kände jag bara, oj det var det. Tomt i klassrummet och kvar är lilla jag och det kom en tår. En sak som är sann är att jag kommer att sakna dessa fina elever hur mycket som helst, och då menar jag alla! Jag har haft en sån tur att få möjligheten att undervisa men även lära känna dessa fina små guldklimpar.

Men nu är det bara att fokusera om. På sommar och sol med barnen och att Detroit ska vinna den där bucklan igen. Nu är det verkligen spännande. Hinner bara följa dem via sportbladet då matcherna är på natten och allt annat kommer före. Men håller tummarna gör jag och sover i en xtra stor Detroit t-shirt.

Nu ska jag snyta min enormt snoriga näsa och bädda ner mig och läsa lite tidningar i lugn och ro.

Sov gott och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: J.

Jaaa följer också med via sportbladet, Tycker de börjar bli lite onödigt spännande :)

2009-06-06 @ 00:18:06
Postat av: felicia

Jag hoppas du kommer sakna våran klass mest!;D

2009-06-06 @ 16:51:02
URL: http://feliciavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0