tårar

Examensvecka och många känslor. Gråta, hålla sig för gråt, skratta, vara stolt, sakna och bli varm och gråta igen. Känslorna var många och starka. Men det var sköna tårar för jag vet att deras framtid ser ljus ut, även om de inte alltid tror det själv. De har så otroligt fina kvaliter och egenskaper.






Men det var inte alla känslor som kom ut förrens jag såg denna film. Jag fullkomligt exploderade och kunde bara inte sluta gråta. Jag kände mig som ett litet barn som förlorat något värdefullt.





Tyvärr föll Detroit på målsnöret, förlust i sista och avgörande matchen hemma. Jag målade till och med naglarna röda innan jag la mig. Trodde det skulle ge mer tur än bara en stor och grå Detroit t-shirt! Det hade varit kul om de fått vinna och A fått fira sin födelsedag med en riktigt hejdundrande fest! Grattis än en gång i efterskott!

Nu ska jag packa lite grejs eftersom det är sista arbetsdagen imorgon och flickorna ska på dagis och till barnvakt.
Hoppas att vädergudarna är nådiga och ger oss tillbaka vår efterlängtade och sköna sommar.

Hoppas att ni alla får en skön vecka!




Kommentarer
Postat av: felicia

Kommer sakna digg Lollis din surtant!;)

2009-06-15 @ 21:42:12
URL: http://feliciavikstrom.blogg.se/
Postat av: rebecca

man ser att jag sitter och gråter!:(. hon är bäst, det finaste jag hört man börjar tänka på så mycket, ja allt! men kommer sakna dig lollis, hade bra :)

2009-06-16 @ 16:14:37
Postat av: h

fan va du kommer sakna mig lolli! and i'm gonna miss you to ;)

2009-06-21 @ 14:56:06
URL: http://hannaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0