SPA!

Som jag har längtat efter denna dag! Jag och en vän som jag lärde känna när jag väntade C ska ut till Piteå Havsbad för en heldag med spa och mys pys. Men som om det inte vore nog ska vi klippa och färga oss innan så vi blir x-tra snygga. Köpa något gott att äta och dricka och ta med oss det.  Jag har ingen aning om hur länge det kommer att ta men är osäker på om jag är hemme före barnen har lagt sig. Det blir alltså en hel dag bara vi två och inga andra måsten än att bara måsta slappna av. VI kommer att avsluta dagen med god mat och en stund då man bara kan sitta och prata om allt mellan himmel och jord.
Det känns skönt att A har blivit bra och att de har det bra med R. Det kommer att gå.
Nu ska jag bara laga maten de ska äta. Man kan ju inte begära att de ska klara av allt en sån här dag! =)



Foto: http://www.pite-havsbad.se/aktiviteter/spa/spa/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0