S.T.a.R!

Vår lilla stjärna var med i sitt första riktiga lopp idag. (Räknar inte Lilleputtlandets lopp.) Tror säkert att tösabiten var nervös för hon var lite spänd och nipprig. Men det gick hur bra som helst. När startskottet small bar det av. Hej hå vad hon sprang, trodde hon bara skulle orka 100 meter i det tempot, men det räckte med 2 korta stopp sen var hon i mål. Eftersom hon hade ätit en hamburgare innan fick hon lite håll, men det är bra att hon uthärdade det! Hur långt loppet var vet jag inte men det skulle vara kring 500-800 meter tror jag. Oj, jag tror inte att jag hade orkat! =)

          

         

                                VÅR STORA STJÄRNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0