julbak...


även om vårt främmande sällan fikar hos oss utan istället äter en bit mat blir det ändå lite julbak i år. Vi började redan igår när mormor och morfar var förbi. Då var det lussebak, vanliga lussebullar och bullar med mandelmassa. Innan kära mor och far åkte hem provsmakade vi baket tillsammans med Alterdalens rabarberglögg.

Egentligen har jag varken tid eller ork för att fortsätta baka men jag söker energi och julstämning och hoppas att den ska komma med lite pyssel, bak och en Jöback som kommer hem i år också! Men jag kapitulerade verkligen när jag såg detta recept. Mer julgott från just Leila (Leilas jul) hittar du på denna sida.

Vill du frossa i mer av det goda som man inte kan få nog, läs då denna.
För 185:- blir den din och levererad innan jul!




Nu blir det till att vila ögonlocket då det tidigt bär av till Luleå. Snart helg och mys med brudarna!








Kommentarer
Postat av: Moster

Mor & far men även moster hälsar från Umeå! Här ska det också bakas :) Kram

2009-11-27 @ 17:58:17
Postat av: Louise

Hoppas att ni får en skön helg, ringer sen. Kram kram

2009-11-27 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0