HÖSTBLOMMA




                                     


Igår var jag hos bästa Jacqan på Håråsånt! Hon klippte och färgade och det blev helt galet roligt. När jag idag kom till A dagis och skulle gå och sätta mig med min trevliga inskolningsmamma så höll hon på att ramla av stolen. Men det känns otroligt skönt att få se ut som Pippi Långstrump ett tag. Vi får se hur länge det håller i sig. Men det känns som om det kommer vara rött ett tag. För det är skönt att vara en höstblomma


                                                                                        


                                                                         


                                                                      

Har träningsvärk i handen då jag fotat som en galning med vår nya kamera. Bilderna är tagna under den underbara dagen som verkligen bad oss att inte ta undan sommarkläderna riktigt än. SKÖNT!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser bra ut det där du!



kramis Jess

2009-09-04 @ 16:08:04
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: caroline

jätte fint! jo visst var kortet kul kram kram

2009-09-05 @ 22:26:33
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0