2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm... nej jag vet inte
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade jag något? I så fall
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte några nära vänner
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Hmm inga resor i år.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Både jag och neh
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 24/12
8. Vad var din största framgång 2009? Att få ihop familj, mat, skola, jobba,
9. Största misstaget? Tycker inte om det ordet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt, men jag var oehört klantig 2009. Men denna fot blir jag inte riktigt klok på
11. Bästa köpet? Oj, klänningen på Sisters tror jag och den nya stekpannan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Barnkläder I guess
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Den var svår, Gloria och Halo med Beyonce.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ingen skillnad, dock ett tungt år
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gett mig och familjen mer egentid
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget
18. Blev du kär i år? Jag är alltid kär
19. Favoritprogram på TV? Alla matprogram
20. Bästa boken du läste i år?Hmm, mycket pluggböcker endel av dem var bra. Men det står mellan Läckbergs böcker och "När prinsessor tar semester" och många andra barnböcker!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag har redan allt jag vill ha!
22. Något du önskade dig men inte fick? Nej
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tror jag var i Stockholm!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Är nöjd som bara den!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Romantisk
26. Vad fick dig att må bra? Min fina familj
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm. Nä kan inte komma på någon
28. Vem saknade du? Fina vänner på andra sidan Atlanten
29. De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat någon som inte var bra!
30. Planer för 2010? Jobba, plugga och resa!

Kommentarer
Postat av: caroline

hallå! nu är man inne i klänningsträsket, du visst kände du någon som gör buketter? kram

2010-01-11 @ 10:52:43
URL: http://tankaripite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0