inte så flitig


jag är verkligen inte inne i något il. Varken jobb, hem , "MIG", inreda eller övrigt il. Jag har kanske lite svårt med fokus! Istället för att göra ett prov, veckomatsedel, vika tvätt, funderar jag på saker som detta.

Vilken version är bäst?

KEANE eller MARTIN STENMARCK?









Hur som helst, sitter jag ensam i bilen ökar jag bilen och sjunger ut!


Annat jag tänker på är vad vi ska äta på nyår och vad jag ska baka till jul. Kul men när man tänker efter finns det faktiskt viktigare saker, men det ska väl ändå va gött å leva. Var hittar man balansen?



Kommentarer
Postat av: Syster yster

Jag tänker också på vad jag ska baka till jul, för i år ska det bakas här. Mammas medaljonger och ditt recept på lussebulle i långpanna blir det. Nu hoppas jag på lite tips från bästa systern! Det brukar ju vara så smaskiga grejer du ordnar!

2010-11-15 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0