2 flugar i en smäll!



Har tvingat mig själv ett tag nu att äta frukost! Frukost är något som jag nästan aldrig har ätit eller äter för den delen. Men man märker rätt fort när kroppen säger MER! både vad gäller ork och mat. Det jobbigaste med denna viktiga måltid är att jag verkligen inte orkar göra en god frukost. Det är väldigt viktigt att den är god, det är nog svårt att få ner denna frukost också. Det kanske är sviter från graviditerna, vem vet!
Men hur som helst hade jag och en fin kollega lektion, fördjupningskurs Livskunskap, och till denna lektion skulle alla baka! =) När några elever frågade varför vi inte gjorde något nyttigt som vi också skulle kunna sälja i Uppis blev det en egen variant på Smoothie. Det bästa med det är att om man gör en stor sats räcker det både till kvällsmat och frukost! GOTT OCH LYXIGT!

Här kommer receptet! 1 tillbringare!

1 liter A-fil
2 dl Pro Viva Hallon/Granatäpple
2 dl frusna hallon
2 msk linfrön
(25 st gojibär)




MIXA ALLT och sockra efter smak! (Alt honung)
Du kan givetvis välja Pro Viva i andra smaker och testa dig fram till nya goda smaker som Mango!

MÖMS!


HA DET GÖTT!









Kommentarer
Postat av: Din van pa andra sidan vattnet

Men sa glad jag blev nar jag upptackte att du borjat om att blogga!

Ah ,alla nya mat tips som jag ska testa....

Ang. frulle, sa har vara kids blivit heljankare. Vad sags om bacon , scrambled eggs , peanut butter & jelly mackor???

Tacka vet jag fil & flingor & pastejmackor ( 8 manader kvar)



Keep on blogging!!!!

2010-10-21 @ 00:09:18
Postat av: Lolo

Jänkarfrukost kan vara ok utan dessa mackor. GAAA! Skulle lätt kunna spy upp det utan att vara gravid!



Snart blir det a-fil, flingor eller kanske havrefras, färska bär och lite gojibär. Eller varför inte rabarberpaj och vaniljsås och en kopp kaffe?



Att vänta på er är som att vara gravid!



MISS U!

2010-10-21 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0